tiistai 13. joulukuuta 2016

Mun tulevaisuus valokuvauksen kanssa... // My future with photography...

Mä oon päättänyt tehdä omat nettisivut, jossa julkasen mun ottamia kuvia. Syy tähän on se, että blogin kirjoittaminen ei ollut sittenkään mun juttu, ja kuvia on helpompaa jakaa nettisivuilla kuin täällä. Mun kuvia löytää jatkossa osoitteesta:
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I have decided to put up a website, where i can share my photos. The reason why i'm switching to a website, is that im not really into writing, and on a website it's easier to share the photos i have taken. So from now on, you'll be able to see my photos on:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti